piątek, 25 listopada 2011

Witam!

Dziś powstała Stadnina koni "Archana". Podkreślam, że jest to wirtualna stajnia i jest to tylko zabawa! Właścicielką jestem ja, czyli legaalna .
Zapewne większośc z Was wie o co tu chodzi.. A jak nie to:
 1) Piszesz do mnie- ja dodaje Cię do Naszych jeźdźców.
    - W tej zakładce będą podstawowe informacje o tobie, tzn. nick, twoje konie, twoje pieniądze.
 2) Kupujesz konia z zakładki Sprzedaż koni- jego imię będzie w Naszych koniach.
    - Gdy klikniesz na imię konia w zakładce Nasze konie , to trafisz na mój blog wp, na którym będą zdjęcia i opisy Waszych koni, każdy będzie miał swoją zakładkę, w których będzie notka z Twoim koniem- pod nią będziesz pisał, że np. bierzesz tego konia na trening, dajesz marchewka itp.
  3) Musisz kupić siodło, ogłowie etc. , żeby móc jeździć.

Możesz także zabrać konia do swojej stajni, bądź do innego pensjonatu. Wtedy piszesz po koniem, że go chcesz i wysyłam Ci go na e-mail, który w komentarzu też musisz podać ;)

No i to chyba tyle. Jak stadnina sie rozwinie, to wszytsko stanie się jaśniejsze :)

Pieniądze
    Są wirtualne i wymyślone! Tak naprawdę nic nie płacisz, to jest po prostu fikcja!
    Nie podajesz żadnych danych osobie, oprócz nicku. 
Walutą na tym blogu są Horsesy, czyli w skrócie H. Pierwszy koń jest za darmo, bez względu na to jaka cena jest przy sprzedaży danego konia (uwaga! Jako pierwszego konia możesz wybrać jedynie konie, które kosztują max. 5000 H ! ) . Po zakupie konia dostajesz na początek 3000 H, które musisz dobrze wykorzystać! Pamiętaj o opłaceniu miesięcznego kosztu pensjonatu!

Aby kupic konia należy napisac do mnie na moje GG : 10276813 , .lub jeśli ktoś nie ma Gadu (w co szczerze wątpie) to ewentualnie można skontaktować się ze mną poprzez e-mail : fasola_97@op.pl  . Po prostu piszesz, którego konia chcesz kupic i czy będzie to twój pierwszy koń.

Pod notką na blogu naszej stadniny na WP (www.sk-archana.bloog.pl) , w której znajduje się twój koń (każdy koń ma własną kategorie) możesz pisac wiele rzeczy, np.
  - biorę go na trening skokowy na 1 godzine
  - daje mu marchewke
  - czyszcze go, ale dzisiaj na niego nie wsiadam
  - lonżuje go z wypinaczami

Aby np. lonżować z wypinaczami, musisz te wypinacze wcześniej kupić! Wszystkie potrzebne rzeczy są w kategorii Sklep.

Na razie to wszystko i radzę to przeczytac zanim coś napiszesz ;)

Wszelkie pytania proszę bez oporów pisać na gg, lub w komentarzach : ))

legaalna

1 komentarz: