sobota, 26 listopada 2011

Stadnin brak .

:)
Przeglądałam sobie dzisiaj blogi i szukałam wirtualnych stadnin, takich jak moja... Niestety nie znalazłam żadnej z aktualnymi wpisami. Trochę mnie to zaskoczyło a zarazem zasmuciło, bo widzę, że taka zabawa wszystkim się już znudziła... I jest mi bardzo przykro z tego powodu. A więc jeśli wszedłeś na bloga tej stadniny, to proszę, abyś przeczytał notkę poniżej i zastanowił się nad wirtualnym kupnem konia. Kiedyś miałam już podobnego bloga, lecz niestety mi się to znudziło i bloga porzuciłam. To jest naprawdę fajna zabawa, a teraz brak fajnych gier internetowych z końmi. Więc taka wirtualna stadnina choć w połowie może zastąpić zabawę przy końskich grach ; )
Chciałabym, żeby takie stadniny się rozwijały i żebyśmy stworzyli w pewnym rodzaju "społeczność" <3 Kiedyś tak było i chcę, aby stało się tak znowu.

Jeśli ktoś kupi konia (przypominam, że pierwszy koń jest za darmo) , to powstanie nowa kategoria Sklep, gdzie będzie można kupić rzeczy dla swojego konia.

Pierwsza osoba, która kupi konia dostanie za darmo siodło wszechstronne!

A tak w ogóle to mam 14 lat, jakby ktoś pytał ;)

legaalna

Przypominam, że dalej czekam na pierwsze kupno konia (kupno, czyli danie komentarza pod koniem, że się go chce, bo pierwszy koń jest za darmo) ! Jeśli takie owe nastąpi, to stadnina ruszy dalej! ;)

3 komentarze:

  1. Hej, ja tez nie jestem jakoś super zorientowana w tym wszystkim, ale jakoś ujdzie :)
    Konie najlepiej żeby miały po kilka zdjęć, za bardzo nie wiem skąd można je wziąć. Ja dostałam kilka na początku od takiej dziewczyny, która usuwała stajnię, a teraz kupuję je. Możesz znaleźć takie konie na innych stadninach za H (horsesy czy jakoś tak. Głównym celem jest wystawianie koni na zawodach w różnych hipodromach czy stajniach. Konie zdobywają osiągnięcia, za każde 10 (ustalasz sama, ale 10 jest tak przyjęte) osiągnięć koń zdobywa *. Czym więcej gwiazdek tym lepszy koń. Prowadzisz hodowlę koni, łączysz te najlepsze. Nie jestem kimś kto mógłby ci to tłumaczyć, ale to tak ogólnie ;D
    Mam nadzieję, że chodź trochę objaśniłam ta całą działalność. Jak coś to pytaj się w stajniach, na pewno chętnie ci pomogą! :)
    Ruska z WSK Biała Róża

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, na początku możesz mieć ile tylko chcesz. Ja miałam 1.000.000 H ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja właśnie też chciałabym robić takie wirtualne stadniny ;) A czy zamiast zdjęć koni z neta mogłyby być np. fotki Schleichów? Jak nie, to jakieś znajdę ale chciałam tylko zapytać. Jeśli masz ochotę, wpadnij na mojego blooga : www.zwierzaki-obrazki-sarahunia.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń